poniedziałek, 2 stycznia 2012

Nowy Rok - 2012


(c) Vivien

No i sylwester już za nami, a wraz nim ferie świąteczne. Już jutro znowu do szkoły, ech... W każdym razie, mam nadzieję, że Wasze święta były udane. I życzę Wam, by ten rok był lepszy niż poprzedni. Dzisiaj przygotowałem coś dla Was. Takie podsumowanie aktywności Winxowej blogosfery. :))

Statystyki - Grudzień 2011


Przeprowadziłem małą analizę, dotyczącą aktywności winxowych blogów w grudniu 2011 roku. Pod uwagę wziąłem 51 blogów z moich linków + nowy-winx. Nie brałem pod uwagę dwóch blogów: winx-png.blog.onet.plcookie-harry-potter.blog.onet.pl. Pierwszego, ponieważ tam z natury nie pojawiają się nowe notki, tylko ich edity. Drugiego, ponieważ Harry Potter nie jest z Winx'a. No to przejdźmy już do rzeczy. :)

Liczba aktywnych blogów30 ( co najmniej 1 notka )
Liczba nieaktywnych blogów21
Ilość blogów z jedną notką w grudniu: 7
Ilość blogów z dwiema notkami w grudniu: 5
Ilość blogów z trzema notkami w grudniu: 3
Ilość blogów z więcej niż trzema notkami w grudniu: 15

W grudniu było dużo aktywności na Winxowych blogach. Ilość blogów, które opublikowały notki przewyższyła blogi, na których nie została opublikowana żadna notka. Mało tego, najwięcej blogów opublikowało więcej niż 3 notki w tym miesiącu! Wynik są naprawdę świetne!


Dni największej aktywności:


  1. 23 grudnia - 12 notek
  2. 3 grudnia - 10 notek
  3. 24 grudnia - 8 notek
  4. 25 grudnia - 8 notek
  5. 28 grudnia - 8 notek
  6. 31 grudnia - 8 notek
Bez wliczania editów. Dane te nie mogłyby powstać, gdyby nie winxowy-spam.
W tym miesiącu powstało 150 notek i 7 nowych blogów.


Ranking 4 blogów, które posiadają najwięcej notek (grudzień)


  1. winx-romantic ( 21 notek )
  2. nasz-winxclub ( 13 notek )
  3. awesome-winx ( 9 notek )
  4. good-winx ( 7 notek )


Ranking 4 najlepszych bloggerek grudnia:


  1. *Paulka* ( 13+5+3+1 = 22 notki )
  2. Roxiella ( 20 notek )
  3. Muffinka ( 9 notek )
  4. Vivien ( 7 notek )
Gratulacje dla Paulki i Roxielly! Ich zapał do pisania notek jest imponujący!

Pozostałe blogi i bloggerki, które nie znalazły się w rankingach mają mniej niż 7 notek. 6 notek zostało opublikowanych np. na: glam-winxfanclub-winxroxy-of-winx-club. Gratulacje dla wszystkich bloggerek Winx'a! :D

Tak jeszcze myślałem, czy nie zrobić rocznego podsumowania. To jest sporo pracy, ale wyniki mogłyby być naprawdę ciekawe. :) Co o tym myślicie?

Ciągle mam w planach opisanie tej Winxowej rzeczy, którą kupiłem. Prace idą bardzo powoli, ale chciałbym skończyć to jeszcze w tym miesiącu. Naprawdę jeszcze nie domyśliłyście się, co to za rzecz? :P

Ostatnio numeruję notki w nawiasach. Czy to przydatne? Nie wiem. xD Będę przynajmniej wiedział, ile to już zrobiłem tych notek. Pół roku mojego blogowania już minęło. :D Chciałbym dotrwać do pełnego roku, a może nawet i dalej... :)

A poza tym, to u mnie wszystko w porządku, a ferie minęły mi dosyć szybko, ale jak na niecałe dwa tygodnie, to było całkiem długo. Nie mam ochoty chodzić do szkoły, niestety. :/ Ferie zaczynają się u mnie 30 stycznia, a kończą 12 lutego. Czyli, cały styczeń nauki, ale chyba wolę ferie w tym terminie. :) Ech, a zaraz po feriach moje urodziny...


(c) Blear

(c) Paulka

Dziękuję! :D


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz