sobota, 24 grudnia 2011

Święta Bożego Narodzenia (2011)



Nareszcie święta! Szkoda tylko, że akurat teraz złapała mnie choroba... No nic. Od kilku dni źle się czuję, ale jest już trochę lepiej. Dzisiaj dosyć krótka notka. Przygotowałem dla Was 27 prezentów. Wiem, że nie wszystkim Winxównom coś przygotowałem, ale niestety nie miałem czasu i jak już napisałem wcześniej, dopadła mnie choroba. Mam nadzieję, że choć troszeczkę spodobają Wam się prezenty. Życzę Wesołych Świąt, dużo zdrowia, sukcesów w blogowaniu i odjazdowego sylwestra. :)

Prezenty


Anabi


 

Anja Anel


  

Bloomcia94


  


Canella


  


Carla


  


Carmelena


  


Cookie


  


Czarodziejka Flora


  


Dewya


  


Fearte


  


Fiore


  


Flamli


  


Irysek


  


Jaqueline


  


Jasmine


  


Laysha


  


Lemieali


  


Lemoniada


  


Lena


  


LoLa


  


Muffinka


  


Paulka


    
Tak, masz dwa prezenty. Jeden dorzucam za ikonki Anagana dla mnie. A poza tym, to szybko zmieniasz ulubione czarodziejki. :D Na trzeci prezent ( z Musą ) mnie w ten sposób nie naciągniesz. :)

Shylien


  


Szanel


  


Śmietanka


  


Vivien


  

Credity:




Anagan kupił sobie ostatnio coś z Winxa. Może zgadniecie? :) W każdym razie, zamierzam się trochę rozpisać na temat tej rzeczy! Bywajcie! :D Wesołych Świąt!



Od Carmeleny
Dziękuję ślicznie :DD



Od Muffinki
Dziękuję Ci! :D



Od Paulki
Bardzo mi miło, dziękuję! :)) Pomimo tego, że ponoć robiony na szybko, to wyszedł świetnie! :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz