sobota, 1 października 2011

Zabawa w skojarzenia i jeszcze coś


Cześć wszystkim!
Dzisiaj zaprezentuję to, co udało mi się wykombinować w zabawie w skojarzenia i odpowiem na tag Carmeleny z glam-winx.

Zabawa w skojarzenia:

kaloryfer - klata
lampka - światełko
telewizor - grające pudło
nauczyciel - osoba lubiąca dużo gadać
pilot - elektronika
książka - podkładka pod picie
głośnik - subwoofer
cytryna - owoc
kubek - szklanka
klamka - drzwi
but - przekąska ( dla psa, nie dla mnie xD )
rolka - but z kołami
papier - chusteczka do nosa xD
kran - woda
długopis - oszczep ( hehe )
ekran - Liquid Crystal Display (LCD)
nóż - narzędzie
widelec - obiad
łyżka - maczuga xD

Taa... Niektóre skojarzenia są całkiem "nienormalne", ale miało być śmiesznie, więc się starałem.

------
Tag od Carmeleny:

1.Czy kochasz Ridża i oglądasz go w każdym odcinku "Mody na skuces"? xD
Nie znam kolesia. A zresztą, to sam jestem facetem, więc dziwną rzeczą by było, gdybym go "kochał".

2.Robiłeś/aś kiedyś wjazd na chatę bezdomnym? xD
Ja tam szanuję prywatność, więc nie. Jednak, gdy wychodzę z psem, to właśnie on [pies] robi wjazd na chatę bezdomnemu. Może po to, by go powąchać? Ja stoję w bezpiecznej odległości, heh. :)

3.umiesz śpiewać Bejbe? xD
Nie bardzo. A jak już, to nie dla znajomych ( i sąsiadów). :)

4.Śpiewasz przed lustrem np. do szczotki? xD
Nie, bo głupie miny robię, heh. Szczotka to nie mikrofon. xD

5.Wolisz MakDonald czy KeeF'si? xD
Chyba MacDonald. Nie jadłem jeszcze nic z "KeeF'si".

6.Lubisz Eminema?
Nie słucham go, ale akceptuję jego utwory.

7.Pocałował Ciebie ktoś kiedyś?
Zdarzyło się. W dzień chłopaka i walentynki. Po za tym, to raczej nic więcej nie było...

8.Myślisz,ze kran to prysznic a ławka to wyro?xD
"kran to prysznic" - czasami :)
"ławka to wyro" - hmm... W sumie to jest wyro! :))

------
Kadry z The Battle for Magix:

  
  
Lubię ten kadr. :)
  
Ten też.
  
  
  
  
  
  
Bloom zrobiła fajną minkę, prawda?
  
  
Może herbatkę?
  
  
Trix: To my tu rządzimy!
 
A masz!
   
Tylko tyle?
  
Smacznego, Kiko!
  
Nie ściskaj tak mocno, bo mnie udusisz! - Kiko xD
  
Ratunku! - Kiko
  
Moim zdaniem, to pomieszczenie ma taką fajną atmosferę. :)
  
Darcy: You!
  
Kolejna minka Bloom.
  
  
Pomocy! Nie umiem pływać!
  
Super jest ten kadr, nie ma co! :D Stella leży na ziemi i ma splątane nogi. Bloom też, ale próbuje wezwać ogra na pomoc. Brandon z mieczem, a Sky próbuje rozerwać pnącza swoją siłą. Tymczasem Knut (ogr) uwolnił się bez większego problemu. xD ( Nie ma go na obrazku. )

  
Nawet w trudnej lokalizacji, Bloom się uśmiechnie. :)

  
Riven też. :)

  
Jedziemy na wycieczkę! - Bloom
  
Ups...

To na tyle. Może dam jeszcze kolejne w innej notce. Pod niektórymi kadrami były dialogi, których nie ma w The Battle for Magix! Sam je wymyśliłem, jakby co. :) Jeżeli ktoś chce pobrać, to proszę o (c) dla mnie. Z góry dzięki!

Nie potrafię przybliżyć daty do kolejnej części opowiadania. Nie wiem jak to jest, ale mimo tego, że sporo siedzę przed kompem, to brakuje mi czasu i weny na pisanie. Myślę, że wiecie jak to jest. Bywajcie! :D


(c) Śmietanka
PS: Fajne nazwy obrazków. :)



(c) Fearte


(c) Elinor

(c) Airisa

(c) Vivien

(c) Dewya



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz