niedziela, 18 września 2011

Anagan - Tagnięty :)


Wczoraj zostałem tagnięty przez Śmietankę w komentarzach, więc wypada mi odpowiedzieć na pytania. :)

1. Najstraszniejszy horror/thriller, który polecasz.
Nie oglądam. Chyba po prostu mnie nudzą. Nie polecam żadnego horroru każdej osobie, która ma słabe nerwy.

2. Spójrz przez okno. Co widzisz?
Podwórko. :| Czyli nic ciekawego.

3. Jak masz na drugie imię?
Możliwe, że nie posiadam takowego. Nie jestem pewien, więc nie wprowadzam w błąd, hehe. :))

4. Który masz numer w dzienniku?
Chyba 14, ale początek roku szkolnego dopiero, a ja swojego numerka jestem pewien na 100% dopiero na końcu pierwszego semestru. xD

5. Lubisz chomiki? 8D
I like it. :)

6. Lubisz śmietanę? 8D
I like it (her). :) Świetnie smakuje przy gofrach i na galaretce.

7. Twój ulubiony kolor.
Tak na serio to - od niebieskiego do fioletu, ale głównie ciemne odcienie tych kolorów. :)

8. Państwo w którym chciałabyś mieszkać. (lub miasto)
Bo ja wiem... W gdańsku jest całkiem nieźle, w pobliżu morza Bałtyckiego. Lub cały czas w łodzi, w jakiejś spokojnej dzielnicy. Wolałbym ( na razie )być w swoim kraju.

9. Twoje ulubione piosenki.

Winx Club:
- Magica Avventura
- The Secret of The Lost Kingdom
- Winx In Concert - ENG
- Winx on Ice
- Winx Power Show
W.I.T.C.H - OST
I jeszcze wiele innych, ale tym razem bardziej znanych wykonawców. :)

10. Lubisz Demi Lovato? 8D xD
Na początku, po imieniu pomyślałem, że to facet. Po wstukaniu tego do Google, doznałem olśnienia. Muzyki jeszcze nie słuchałem, ale posłucham sobie w przyszłości.

Taa... wiem, że niektóre odpowiedzi były dziwne.
Teraz ja tagnę kilka osób:
- Carmelena
- Śmietanka
- Flamli
- Laysha
- Airisa
- Canella
- Carla
- Bloomcia94

Pytania:
1. Słuchasz/słuchałaś/zamierzasz słuchać muzyki z Klubu Winx w szkole (np. na lekcji, na przerwie)?
2. Znasz W.I.T.C.H OST? :)
3. Co robisz jako pierwsze, gdy wstajesz rano z łóżka (w weekend)?
4. Też nudzisz się na lekcjach biologi i chemii?
5. Co robisz, gdy ktoś Cię zdenerwuje?
6. Uważasz, że kibelek to świątynia spokoju?
7. Chodzisz do szkoły, bo?
8. Bloom czy Stella?
9. Słuchasz w nocy muzy na słuchawkach?
10. Chciałabyś pracować przy tworzeniu 5 serii Klubu Winx?

---

W tym tygodniu nie publikowałem opowiadania - jeszcze go nie skończyłem. Zrobiłem się trochę leniwy, fakt. I to nie tylko jeśli chodzi o opowiadanie, ale również naukę. Echh... Trzeba się wziąć do roboty. Przeziębiłem się. Dzisiaj rano, w łóżku fatalnie się czułem. Teraz jest odrobinę lepiej. Następna część będzie pewnie w kolejnym tygodniu. Bywajcie! :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz