niedziela, 1 kwietnia 2012

Anagi odzywa się! :D


(c) Anagan
Trochę zwaliłem w pewnych miejscach tą grafiką, ale tyle już nad nią siedziałem, że odechciało mi się poprawiać :P



Witajcie winxówny! Postanowiłem w końcu napisać notkę na blogu. Szczerze powiedziawszy, nie mam żadnego konkretnego tematu na tę notkę, choć zwykle mam. Postanowiłem umieścić w tej notce grafiki mojego autorstwa. Może idealne nie są, ale najgorsze też nie. ;P Mam dobrą wiadomość - wkrótce spis zawartości tego bloga. ;) Co to jest? Jest to taka podstrona, w której zbiorę wszystkie artykuły itd. z każdej notki i umieszczę na tej właśnie podstronie. Wszystko, o czym pisałem tutaj, bądź opublikowałem, będzie dostępne w jednym miejscu. Do każdego obiektu (możliwe małe wyjątki) będzie dostępny krótki opis. Sądzę, że spis zawartości będzie najbardziej pomocny dla nowych czytelniczek bloga. Co oczywiście nie znaczy, że dotychczasowe winxówny nie znajdą tam nic ciekawego. Ja sam, gdy przygotowywałem ten spis znalazłem tematy, o których już dawno zapomniałem, hehe. ;D

Pewnie interesuje Was, co tam u mnie? W sumie to jest całkiem w porządku. :) Aczkolwiek, świadomość, że egzamin gimnazjalny już niedługo, dobija mnie... Byłem już w paru technikach. Myślę, że kierunek informatyka lub mechatronika będzie dla mnie odpowiedni. Nie powinienem mieć większych kłopotów w dostaniu się do technikum - jestem jednym z tych lepszych w klasie u mnie. Jednak, wolę nie krakać. Przykre przypadki chodzą po ludziach.

Ogólnie, w szkole jest u mnie ostatnio całkiem miło. Cóż, lato już się zbliża, rok powolutku zaczyna się kończyć. W szkole czuję się jakoś bardziej wyspany, a trochę później chodzę spać. Nareszcie koniec tej zimy! :D

Ostatnio zastanawiałem się, czy nie zmienić by adresu bloga. Ten obecny wydaje się trochę... nudny. Znalazłem już nawet świetny adres. Tylko napiszcie, co sądzicie o moim pomyśle, to dla mnie ważneProponowany adres: Sexy-Winx.blog.onet.pl



(c) Anagan
Jakiś problem?!

(c) Anagan
Could you imagine, all the magic...



Edycja - 4 kwietnia 2012


Cóż, pierwszy kwietnia już minął, więc powinienem sprostować parę rzeczy.


"Ostatnio zastanawiałem się, czy nie zmienić by adresu bloga. Ten obecny wydaje się trochę... nudny. Znalazłem już nawet świetny adres. Tylko napiszcie, co sądzicie o moim pomyśle, to dla mnie ważne. Proponowany adres: Sexy-Winx.blog.onet.pl"


Tak, to był Prima Aprilisowy żart. ;) Blog o takim adresie najprawdopodobniej nie powstanie. W ogóle nie zamierzam zmieniać adresu - nowy-winx mi pasuje.

Na winxowym-spamie też dało się zobaczyć moje żarty. Były nimi na przykład zmiany w tytułach notek i data 1.13 - nie ma 13. miesiąca.

I to by było na tyle. Nie gniewajcie się na mnie, jeżeli wkurzyły Was moje zmiany tytułów notek - to był tylko żart. :)

Hmm... Co ja mogę jeszcze napisać? Nie wiem jeszcze, kiedy następna notka. Może napiszecie parę słów o grafikach? Nie wiem czy są słabe, czy ujdą. ;) Przepraszam, że ostatnio nie komentuję u Was na blogach. Jestem Wam wdzięczny za to, że chcecie coś u mnie skrobnąć, podczas gdy ja tego nie robię. Chyba zacznę trochę komentować. No, trzymajcie się!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz