niedziela, 11 grudnia 2011

Bloom

(c) Fearte

_________________

Witam wszystkie Winxówny! Dzisiaj sobota po ciężkim weekendzie! W sumie, to dzisiaj też mi ciężko. Muszę uważać, bo ciągle mam pecha, więc wszystko może się zdarzyć. No, ale przejdźmy do rzeczy. Przygotowałem dla Was notkę o Bloom. :) Tak ja ostatnio, zacznę od małego spisu treści.

  1. Kim jest Bloom?
  2. Jej moce.
  3. Styl i wygląd.
  4. Charakter.
  5. Ona, a fabuła serialu.
  6. Co o niej sądzimy?

1. Kim jest Bloom?


Bloom jest czarodziejką Smoczego Płomienia i księżniczką Domino. Jest młodszą siostrą nimfy Daphne. Należy do Klubu Winx i po pewnym czasie zaczęła pełnić tam rolę przywódczyni. Urodziła się 10 grudnia na planecie Domino. Później Daphne, po ataku Prastarych Wiedźm, przeniosła ją na Ziemię, do Gardenii. Na początku serialu, Bloom mieszkała tam ze swoimi przybranymi rodzicami, którzy nazywają się Mike i Vanessa. Jednak jej biologiczni rodzice nazywają się Oritel i Marion.

2. Jej moce.


Bloom posiada moc Smoczego Płomienia. Jest to niezwykle potężna moc. Nie da się ukryć, że Bloom jest najsilniejszą czarodziejką z całego Klubu Winx, choć z początku bywało inaczej. W trzeciej serii, Bloom nie dostaje pełnego Enchantix’u ( nie może się zmniejszać ), ponieważ nie uratowała nikogo ze swojej planety. W trzeciej serii, planeta Dominio jest ciągle skuta lodem i nikt tam nie mieszka, więc nie jest to wina Bloom. Pełny Enchantix dostaje natomiast w filmie “Tajemnica Zaginionego Królestwa”, w którym ratuje swoich rodziców, co w konsekwencji sprawie, że Domino znów zaczyna tętnić życiem.

3. Styl i wygląd.


Bloom nie przykłada nie wiadomo jak wielkiej wagi do swojego ubioru, jak np. Stella. Pomimo tego faktu, Bloom wygląda naprawdę przyzwoicie i ma dużo uroku. Najlepiej wygląda po przemianie Enchantix. Gdy ujrzałem ją pierwszy raz po tej przemianie w kreskówce, miałem wrażenie, że odmłodniała. W zwykłej transformacji nie wygląda zbyt ciekawie. Momentami jest interesująco, ale to jeszcze nie to. Moim zdaniem, Bloom najlepiej wygląda w Tajemnicy Zaginionego Królestwa i ogólnie jest najlepsza pod względem wyglądu ( charakteru też... ).

4. Charakter.



Charakter jest u niej jak najbardziej w porządku. Bloom jest miła i pomocna. Stara się rozwiązywać problemy na spokojnie, a nie siłą. Zawsze można z nią porozmawiać. Nie widzę minusów jej charakteru. Mogłem ich po prostu nie zauważyć w serialu.


5. Ona, a fabuła serialu.


Tutaj pójdzie mi gładko. Gdyby nie Bloom, nie byłoby Winx’a. Bloom pełni w tej kreskówce najważniejszą rolę - musi odnaleźć swoich biologicznych rodziców. Jej misja ciągnie się przez 3 serie i jeden film pełnometrażowy - Tajemnica Zaginionego Królestwa. W filmie tym, Bloom odnajduje swoich prawdziwych rodziców. Jednak najpierw musi pokonać wrogów i stawić czoła niebezpieczeństwom. Pomagają jej czarodziejki z Klubu Winx i magicy z Czerwonej Fontanny.

6. Co o niej sądzimy?


Zacznę od mojej opinii. Uważam, że Bloom jest świetną czarodziejką. Cenię ją za jej charakter i bardzo ładny wygląd. Jej dominacja w Klubie Winx mi zbytnio nie przeszkadza. I to by było na tyle z mojej opinii

Przebywając na różnych Winx’owych blogach, forach, doszedłem do wniosku, że Bloom jest lubianą czarodziejką. Zwykle lubimy ją za więcej niż jedną rzecz, a nie lubimy za jej dominację w serialu. Nie da się ukryć, że Bloom stwarza pozór idealnej czarodziejki. Potrafi podejść do wszystkiego na poważnie i stawia ratowanie świata w pierwszej kolejności. Oprócz charakteru stara się dominować wyglądem, chociaż to już kwestia gustu. Jeżeli chcecie, to możecie zamieścić swoje opinie w komentarzach.

___________________________


Trochę krótko moim zdaniem, ale nie miałem ochoty więcej pisać. Grafiki z Bloom na razie nie daję. Może dam później przez edit. Jak na razie jest galeria z Bloom, hehe. :)

I na koniec chciałem podziękować pewnej osobie, WhiteWinterWolf za kilka rad, co do aktualnego nagłówka. WhiteWinterWolf dokonał SZCZEREJ oceny pierwszej wersji tego nagłówka i dał mi drobne rady, dzięki czemu to, co widać na samej górze jest teraz ładniejsze. Oczywiście odwdzięczę się za pomoc i też coś skończę dla niego. Wiem, że to czytasz, hehe :) xD

Trzymajcie się!

___

(c) Paula

(c) Lemieali

To ja!
(c) Paulka
Jeszcze raz dziękuję! :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz