piątek, 20 lipca 2012

Nowe pliki PNGs!

Witam u mnie ponownie! Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami nowymi grafikami pngs. Skąd je wziąłem? Z gry Nickelodeon'a: "Do You Believix". Są to oryginalne grafiki, nie screenshoty z których potem powycinałem czarodziejki. ;) Przyznam, że trochę nad tym musiałem posiedzieć, ale warto było. Mam po 6 grafik na każdą winxównę (w tym Roxy), czyli razem 42. Jedynie 2 pngsy z Tecną mają pewien problem - jest ucięta w jednym miejscu, bo na fotelu w grze siedziała. ;) Niektóre grafiki są bardzo podobne - różnią się tylko rozdzielczością lub kolorami.


Bloom




Flora


 


Layla





Musa




Roxy





Stella






Tecna





Można używać, tylko proszę o (c). Byłoby mi miło. Cóż, to już wszystko, co dla Was mam na dzisiaj. ;)

Zauważyłem, że liczba odwiedzin przekroczyła już 1000. Chciałbym Wam bardzo podziękować za zainteresowanie blogiem. Jak dla mnie, na trzy tygodnie, to jest bardzo dużo. :D

Trzymajcie się! Do zobaczenia wkrótce! :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz