sobota, 29 października 2011

Dzisiaj krótko

(c) Vivien


Witam wszystkie winxówny! :) Dzisiaj krótko, tak jak wskazuje tytuł.



Zabawa w skojarzenia - etap II

miotła - "Wiedźma lata na miotle, bo to tani środek transportu."

masło - "Masło chowa się pod serem żółtym na kanapce."

ser - "Ser się topi na słońcu."
szynka - "Wegetarinin nie zje szynki"
magazyn - "Magazyn kurzy się na pułce."
trzepak - "Pewien chłopiec robi aerobik na trzepaku."
dywanik - "Poszedłem do dyrektorki na dywanik."
tablice - "Wszystkie tablice w szkole są brudne."
mózg - "Kacper poszedł do sklepu, by kupić sobie mózg."
pani Kowalska - "Pani Kowalska w przeszłości była kowalem."
pingwin - "Pingwin tańczy na lodzie"
szczoteczka - "Szczoteczka robi za mikrofon, dlatego niektórzy do niej śpiewają." xD
ambrozja - "Anagan nie wiedział, co to ambrozja." xD



Mała pracka z Bloom. Kadr wyciąłem i obrobiłem w AP. Po zapisaniu rozmiar jest większy. Można pobierać, ale proszę tylko o (c).


Bloom wygląda doskonale, nie ma co. :)) Może zrobię jakąś galerię na bloga?
Wiem, że ostatnio piszę na blogu nie za często. Miałem nie za dużo wolnego czasu, a poza tym, to brakowało mi weny na pisanie opowiadania. Niby mam pomysł i plan na kolejną część, ale nie mam ochoty jej dokończyć. Echh... :/

No dobra, zobaczę co da się zrobić z tym opowiadaniem i spróbuję się ruszyć do roboty. Trzymajcie się!

(c) Vivien


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz